22 lis 2012

Organisation...nice, easy and cheap!

Autor: Katarina o 21:52
Organizacja w przedmiotach codziennego użytku!
Któż z tym nie ma w obecnych realiach problemu...;-)

Każdy stara się wykorzystać wszystkie dostępne metry w mieszkaniu, wszystkie dostępne kąty. Wiemy coś o tym - my, kobiety sprzątające, regulujące i utrzymujące tą całą organizację w każdym domu.

Nie wiem jak wy, ale ja miałam straszny problem z pomieszczeniem wszystkich ubrań po zamieszkaniu razem z moją drugą połówką. A nie należę do osób, które wykupiły wszystkie butiki w okolicy...Ale gdzieś trzeba zmieścić rzeczy na każdy sezon, zwłaszcza te, które zajmują dużo miejsca! Dlatego na pierwszy rzut idzie organizacja garderoby (piękne słowo, natomiast zbyt często oznacza tylko stos rzeczy i szafek, które je upychają)

ORGANIZACJA SZAF(Y)


I co zrobiła Kacha? Wytramoliła trzy stare sosnowe wąskie szafy z odzysku, które nikomu do niczego nie służyły i poniewierały się po firmowych magazynach, Po czym dorwała swojego TŻ do przenoszenia wszystkich trzech do sypialni...

I tym oto sposobem powstał rząd szaf, który daje optyczne wrażenie jednej;-) Widać jeszcze różnice odcieni drewna, ale na żywo dość ładnie się to komponuje, a w planach mam jeszcze obejcowanie ich.


Pomyślicie...po co jej tyle wąskich szaf...zwłaszcza, że każda z nich wyposażona jest jedynie w rurkę do wieszania na wieszakach. A ja tak usilnie potrzebowałam pułeczek by nie wyciągać jednej bluzeczki spod tony rzeczy....Pomijając aspekt dyskomfortu tejże czynności, niniejsza bluzeczka nie wyglądała po takim wyciąganiu zbyt atrakcyjnie. Więc włożyłam sobie do szafy taki oto tani ( 15zł Ikea) organizer.


Zyskałam tym samym parę pułeczek tylko dla siebie, co jest wygodne, estetyczne i w moim mniemaniu ładne;-) A do kolejnej szafy przeniosłam część rzeczy TŻ, a mianowicie...

Wszystkie jego koszule do pracy, które gniotły się po prasowaniu w jednej biednej uciśniętej szafie w naszym domu. Więc jest i wilk syty i owca cała. 
Natomiast trzecia szafa czeka na jeszcze jeden organizer i nutkę inspiracji;-)


POZOSTAŁE CIEKAWE PRZYKŁADY ORGANIZERÓW

1. ORGANIZER NA BUTY- dostępne za parę groszy w Ikei w różnych odcieniach
2. SZAFA TEKSTYLNIANA uzupełniona w pudełka - 80zł (niezła alternatywa klasycznej szafy



3. ORGANIZER NA DROBNE RZECZY w kształcie sukienki - 45zł


4. ORGANIZER NA DROBNE OBUWIE






Na kolejny rzut pójdzie tworzenie pudełek ozdobnych do chowania rzeczy różnej maści - tych małych i tych większych- udowodnię wam, że nie trzeba na to wydawać mnóstwo pieniędzy po sklepach meblowych i pierduśniczkowych;-) Także drogie panie, akcja zbierania wszystkich możliwych pudełek i spotykamy się niebawem. 
KACHA


4 komentarze:

zimi on 28 listopada 2012 17:07 pisze...

Świetne te organizery na biżuterię w kształcie sukienki <3 nigdzie takich nie widziałam...

Katarina on 28 listopada 2012 23:13 pisze...

też mnie zauroczyły. Tu jest link do sklepu internetowego, co to sprzedaje, tyle że ma drogo. Ja widziałam po przecenie za połowę ceny więc warto poczekać na okazję.
http://czerwonamaszyna.pl/organizer-na-bizuterie-umbra-little-black-dress,21780,p.html

Anonimowy pisze...

Ja bym te szafy od srodka z gory przywiercila do siebie zeby rowno staly i pomalowala na bialo zeby wygladaly pieknie i swiezo.

Anonimowy pisze...

Chyba pÓłeczek.

Prześlij komentarz

 

LifeStyle by Katarina&Patricia Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos