9 lis 2012

Original and sexy- czyli podkolanówki w innym wydaniu!

Autor: Katarina o 13:41
Halo Kochane! Witam i od razu lecę, że tak powiem potocznie, w kule, bo mój pierwszy post po przerwie wchodzi w kompetencje mojej współ-blogerki i współ-towarzyszki życiowej ( ;D ) czyli modowo i stylowo, acz postaram się niebanalnie!


Każda ma jakieś ukochane akcesoria, gadżety, dodatki czy inne cudeńka, do których czuje słabość. Najwidoczniej taka jest już nasza kobieca natura;-) Ja mimo tego iż nie mam takiego drygu jak Pati do śledzenia nowinek modowych i kreowania własnego stylu w sposób bardziej świadomy, to znów kocham się w podkolanówkach, zakolanówkach i ozdobnych rajstopach. Grubość (od 15 do 100 den) nie gra dla mnie żadnej roli. Kocham wszystkie! I wydałabym na nie każde pieniądze;-) Oczywiście staram się podchodzić do zakupów racjonalnie i nie kupuję wszystkiego jak leci, albo czegoś, co będzie leżało w mojej szafie. Niestety, albo i stety muszę kontrolować budżet ze względu na dynamiczny rozwój mego życia prywatnego i remontu domku, który jest studnią bez dna.....Dobra, dobra...już nie narzekam!

Chciałam wam dzisiaj pokazać jak zimowe kreacje można zmienić tak niewielkim dodatkiem jakim są podkolanówki.

O podkolanówkach inaczej...

Przełamię tym zasadę workowatości ubrań zimowych. W nich również można wyglądać sexy, glamour and very original! Why Not!!!! Are you ready for that? ;D

Podkolanówki, które kocham i które mnie uwodzą. Mały przegląd specjalnie dla was.


Na pierwszym zdjęciu wszystkie moje wełniane marzenia, czy ktoś mi powie, że to nie jest sexy?


Na tym jest już trochę cieniej...nie żeby brzydsze kompozycje, rajstopy po prostu nie bardzo zimowe. Te pierwsze wyglądające na podpięcie z gorsetem to moje ulubione na specjalne wyjścia. I wierzcie mi, że klasycznie skomponowane nie wyglądają kontrowersyjnie ani wulgarnie...Nigdzie nie znalazłam też takich co mają do uda w sobie grubszą czarną podkolanówkę, a od uda do góry cienki standardowy rajtek- to są moje ulubione na ten sezon. Mam zakupione trzy pary i chodzę w nich non stop. Każdy się mnie tylko pyta gdzie je zakupiłąm. Może następnym razem cyknę zdjęcie moich nóżek w tym cudzie;P <odwagi...>

A tym rzeczom nie mogłam się po prostu oprzeć! Ciepłe domowe zacisze, ciepłe wełniane skarpety i słodkie dziergane szorty...Chyba dałam się ponieść romantyzmowi i kobiecości w zwykłych domowych warunkach...Przyznać się, która z babcia robiła na drutach? ;D
KACHA

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Znalazłam fajne podkolanówki :)

http://stylowi.pl/773386

Anonimowy pisze...

Czy ktoś wie gdzie można dostać takie długie, wełniane podkolanówki?? ;) zakochałam się w tych białych podkolanówkach, które są na pierwszym zdjęciu! <3 <3

Anonimowy pisze...

Lokalny, bezpłatny serwis ogłoszeniowy miasta Radom. W serwisie Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom można dodawać darmowe ogłoszenia w wielu tematycznie podzielonych katagoriach i podkategoriach jak np: praca Radom, nieruchomości Radom, motoryzacja, firmy i usługi, dla domu czy ogłoszenia towarzyskie Radom. Zapraszamy do dodawania ogłoszeń drobnych w naszym serwisie ogłoszeniowym z Radomia. Radom Lokalne - darmowe ogłoszenia lokalne, oferty sprzedaży komputerów, sprzętu RTV i AGD, ogłoszenia sprzedaży nieruchomości z Radomia, mebli, używanych samochodów czy odzieży. Idealna okazja dla osób szukających ogłoszeń, rzeczy używanych, jak i nowych z Radomia. Przekonaj się jakie to proste. Zamieść swoją ogłoszenia drobne w serwisie ogłoszeń Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom. Sprzedawaj i kupuj po sąsiedzku.
Wszystkie osoby z Radomia chcące w internecie sprzedawać swoje przedmioty bezpośrednio zapraszamy do korzystania z regionalnego serwisu ogłoszeniowego Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom, w którym możesz sprzedawać lokalnie na terenie Radomia zamieszczając np. ogłoszenia Radom czy ogłoszenia bezpłatne Radom. Dzięki takim rozwiązaniom faktycznie masz możliwość sprzedaży swoich przedmiotów z ręki do ręki unikając sporej ilości problemów. Zapraszamy na Radom Lokalne !


Prześlij komentarz

 

LifeStyle by Katarina&Patricia Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos