20 lis 2012

Books... Tess Gerritsen

Autor: Unknown o 20:37
Fascynujące... Tak w jednym słowie określiłabym książki, które od kilku miesięcy towarzyszą mi w każdej wolnej chwili. A wszystko za sprawą mojej siostry, która poleciła mi książkę pióra Tess Gerritsen - "Dawca". Od tego momentu uważam, że jest to jedna z najlepszych pisarek. Zebrałam już nie małą kolekcje jej książek... i choć każda z nich wciąga do reszty... to właśnie do tej pierwszej mam największy sentyment! 

"Dawca" to doskonała książka zwłaszcza dla tych, którzy uwielbiają thrillery medyczne. Książka zaskakuje i  trzyma w napięciu do samego końca. Główna bohaterka jest na stażu chirurgicznym, a  jej kariera zdaje się iść w dobrym kierunku. Prowadzi również szczęśliwe życie prywatne z kolegą z pracy. Mimo to zostaje wystawiona na ciężką próbę... Próbę, która ma pokazać ile jest w niej człowieczeństwa.
Autorka w bardzo wiarygodny sposób przedstawia problem handlu ludzkimi organami. Z każdą stroną pokazuje coraz wyraźniej jak pieniądze, pęd ku karierze i uznaniu, czynią z ludzi swoich niewolników.

Pisarka ma niezwykły dar do wciągania czytelnika w świat, który wykreowała. Czytając "Dawcę" możemy dowiedzieć się, jak to jest doświadczyć cudu ocalenia życia drugiemu człowiekowi, jak bezwzględni bywają ludzie i jak bardzo możemy się mylić co do osób, na którym nam zależy. 

U Tess Gerritsen nic nie jest takie, jakim się wydaje, pewnie dlatego jej książki tak mnie fascynują!

Gorąco polecam!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Polecam również książki Alex Kavy :)
A Dawce chętnie przeczytam :)

Unknown on 21 listopada 2012 12:25 pisze...

W takim razie koniecznie muszę sięgnąć, po którąś z książek autorstwa Alex Kave:) Dziękuję za rekomendacje!

Prześlij komentarz

 

LifeStyle by Katarina&Patricia Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos