30 gru 2012

Home Inspirations... Safari Style

Autor: Unknown o 12:50
Wnętrza w afrykańskim stylu uosabiają całe mnóstwo wpływów z kontynentu historii, ukazując duchowy i artystyczny charakter jej mieszkańców oraz kultury. Wystrój pomieszczeń w stylu safari jest niezwykle dynamiczny, łączący elementy tradycyjne - plemienne druki, naturalne włókna, sztuczne skóry zwierząt, imitacje dzikich zwierząt, jak również kolonialne (ciemne meble z jednolitego drewna, naturalne kolory ścian, tapicerowane fotele). Te dwa przeciwstawne elementy w doskonały sposób uzupełniają się wzajemnie, pokazując klasyczny europejski design z kulturą starych afrykańskich plemion. 

Afrykańskie elementy wystroju wnoszą do domu egzotykę i znakomicie wpisują się w prostotę nowoczesnych wnętrz. To co najbardziej mi się w tym stylu podoba to abstrakcyjna geometria, naturalne kolory ziemi oraz dużo zwierzęcych motywów zarówno w tkaninach jak i rzeźbach.

Zapraszam Was w podróż po wnętrzach inspirowanych Czarnym Lądem... 


A gdyby tak przygotować przyjęcie w stylu SAFARI...? Mnie to przekonuje;)


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nas tez to przekonuje dopisz nas do listy gosci:)

Karina on 31 grudnia 2012 09:20 pisze...

Witaj... z tego, co wiem kosmetyki BingoSPA są dostępne w drogeriach. Jednak ja mieszkam w dosyć małej mieścinie i u mnie ich nie ma. Dlatego kupuję je zawsze przez internet. A gdzie? To już nie ma znaczenia- raczej sprawdzam, gdzie mi się najbardziej opłaca.

Unknown on 31 grudnia 2012 15:09 pisze...

Dziękuję za informację!:) Pozdrawiam

Prześlij komentarz

 

LifeStyle by Katarina&Patricia Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos