24 sty 2013

10 Things I can't live without...

Autor: Unknown o 21:27
W ostatnim roku odkryłam, że jest wiele rzeczy bez, których nie mogę wyobrazić sobie swojego życia... I choć świat zmienia się z dnia na dzień, wiem że ta lista nie zmieni się zbyt szybko, a jeśli nawet jedne elementy zostaną zastąpione przez inne to jest 10 rzeczy, które nigdy się nie zmienią!

1. Miłość
... bo nie ma nic lepszego na koniec intensywnego dnia jak powrót do domu i uczucie, że czeka na Ciebie ktoś kto Cię Kocha...


2. Słodycze
Kto mnie dobrze zna wie, że to moja największa słabość;-) Bez nich świat nie byłby ten sam... 


3. Podróże
Czy to weekend czy tydzień w Pradze, uważam, że piękne przygody w dalekich miejscach są jedną z najlepszych rzeczy jakie mogą spotkać człowieka...


4. Kosmetyki
Uwielbiam je za to, że potrafią w doskonały sposób podkreślić nasze piękno!:-)


5. Zakupy
Nie ważne czy idę kupić nową świeczkę do domu czy też nową sukienkę...zawsze sprawiają mi dużą przyjemność!:-)


6. Telefon
Odgrywa ważną rolę nie tylko w mojej pracy ale również w życiu prywatnym. Szybka komunikacja w dzisiejszych czasach to po prostu podstawa!


7. Komputer
Zawsze blisko mnie... a już na pewno od czasu pisania bloga!:-)


8. Książki
Uwielbiam czytać! To jeden z moich najlepszych sposobów na relaks, odskocznia od tego co dzieje się wokół mnie...


9. Inspiracje
Inspiruje mnie tak wiele rzeczy, z architektury, natury, książek i czasopism...
Jestem ciągle otoczona inspirującymi rzeczami, które pomagają napędzać moją kreatywność w życiu codziennym:-)



10. Aranżacje wnętrz
Nie tylko kocham na nie patrzeć ale również je tworzyć... Myślę, że to największa z moich pasji!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

LifeStyle by Katarina&Patricia Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos