14 lis 2012

Winter Coats...

Autor: Unknown o 19:14

Pogoda ulega coraz większemu ochłodzeniu, a dni stają się krótsze... To nieodparty znak, że zbliża się do nas zima! A co za tym idzie, najwyższy czas aby wyjąć z szafy zimowy płaszcz lub też zaopatrzyć się w nowy.

Ja osobiście czuje się najbardziej komfortowo, gdy w szafie mam wybór pomiędzy ciepłym puchowym płaszczem na mroźniejsze dnia a cieńszym z materiału, odpowiedniejszym na bardziej oficjalne wyjścia. Przy wyborze płaszcza najczęściej kieruje się klasycznym krojem i kolorem, dzięki temu wiem, że będzie pasował na różne okazje.

Zima ma to do siebie, że większość naszych ubrań skrytych jest pod płaszczem, stąd to właśnie on jest w centrum uwagi. W tym sezonie rozglądam się za uniwersalnym płaszczem, który nie tylko ma być ciepły ale również ma podkreślać moją sylwetkę.

Poniżej kilka propozycji, które szczególnie przypadły mi do gustu.

1. Mohito      MY FAVE!                                        2. Hexeline


3. Barbara B                                                              4. Top Secret                                                                      


5. Top Secret                                                                    6. Vissavi


                                               A Wam, który podoba się najbardziej ?


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja bym wybrała ten ostatni, ciekawy fason. A tak w ogóle to fajny blog dziewczyny!:-) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Oj 4 i 6 są śliczne :)

Katarina on 21 listopada 2012 07:37 pisze...

Sęk w tym, że mnie się akurat tu wszystkie podobają;-) Szkoda, że na zakupach nie mogę tak trafiać heheh

Prześlij komentarz

 

LifeStyle by Katarina&Patricia Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos